شاخص های خدمات طراحی وب سایت که باید بدانید - طراحی سایت چیست

Wiki Article

حتما برای شما هم این سوال مطرح شده است که منظور از طراحی سایت تعاملی چیست؟ این عبارت تخصصی که این روزها ورد زبان بسیاری از طراحان سایت و فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ است، دقیقاً شامل چه ابعادی می‌شود؟ در این مقاله از شاپفا تصمیم داریم سیر تا پیاز طراحی تعاملی را مورد بررسی قرار دهیم و مزایای آن را با یکدیگر مرور کنیم.

همین موضوع باعث می‌شود که کاربران بیشتری به محتوا و سایت شما علاقه پیدا کنند.

برای مثال، یک کتاب آموزشی رایگان در سایت قرار دهید و برای دانلود آن ایمیل یا شماره تماسی از کاربر درخواست کنید.

اگرچه طراحی وب تعاملی به تنهایی باعث بهبود سئو سایت شما نمی‌شود؛ اما به صورت غیر مستقیم می‌تواند رتبه سایت شما را در صفحه سرچ گوگل بهبود ببخشد.

توجه: توصیه ما این است در ابتدای کار که هنوز محتوایی در سایت خود قرار نداده‌اید و سایت در حال راه‌اندازی است، این گزینه را فعال کنید (تیک را بزنید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

برای همین قبل از استفاده از این نوع قالب‌ها، باید حتما با کارشناسان تیم طراحی سایت در تماس باشید تا بتوانید بهترین قالب را انتخاب کنید.

باید شرایط مکان و فضایی را که در آن کاربر با سایت تعامل برقرار می‌کند، در نظر گرفت. به علاوه، شرایط اشیایی که با آن‌ها کاربر از سایت استفاده می‌کند، هم مورد توجه قرار می‌گیرد.

خبرنامه سایت یکی از روش‌های دریافت ایمیل و ارسال آخرین اخبار به ایمیل مخاطبین است. به کمک این قسمت به راحتی می‌توانید لیست ایمیل مخاطبین تهیه کرده و از این لیست برای بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی بر پایه ایمیل استفاده نمایید.

ساختن یک وب سایت یک پروژه طولانی است که برای موفقیت در آن، تمام تیم‌ها بین کارفرما و مجری، باید یکپارچه و هماهنگ باشند.

ما تمام استانداردهای روز طراحی سایت را در وب سایت شما رعایت خواهیم کرد.

شرکت طراحی سایت کاسپید ، یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی بصورت کاملا اختصاصی و حرفه ای در سطح کشور می باشد.

این روش موثر است؛ به این دلیل که افراد به توصیه دوستان خود اعتماد بیشتری دارند تا به تبلیغات.

همچنین ممکن توضیحات بیشتر است فرایند شکستن کدها در این قالب‌ها به درستی انجام نشود و نتیجه این امر، به خطر افتادن امنیت سایت، خراب شدن، کند شدن، تاثیر منفی در سئو و غیره می‌باشد.

تمام استانداردهای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب سایت منبع کند.
تکنولوژی‌های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. اما به طور کلی، ارائه خدمات طراحی سایت، به دو دسته طراحی سایت بدون کدنویسی و طراحی سایت با کدنویسی کلیک کنید تقسیم می‌شود.

با قرار دادن اطلاعات حفاظتی نظیر نماد اعتماد، مهرهای امنیتی، گواهینامه و جوایزی معتبری که دریافت کرده‌اید می‌توانید اعتبار سایت خود را به بازدیدکننده نشان دهید.

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

همکاری پابرجا میان تیم گوگل ادز نوین و مجموعۀ گوشی شاپ ثابت کرد موفقیت در تبلیغات گوگل با صرف هزینه‌های تبلیغاتی گزاف هیچ ارتباطی ندارد!

پس از آن پروپوزال طراحی فروشگاه اینترنتی شما برای شما ارسال شده و مراحل تنظیم قرارداد و طراحی سایت شما استارت زده میشود.

در صورتی که قصد استفاده از قالب های پیش فرض پرتال را داشته باشید، فقط کافی است قالب خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید. بنابراین، ظرف چند روز وب سایت خود را خواهید داشت.

وب سایت شما باید منحصر به فرد باشد، به همین دلیل ما برای درک اهداف کسب‌وکارتان زمان می‌گذاریم.

فروشگاه: این صفحه را زمانی باید بسازید که قصد دارید در سایت خود چیزی بفروشید.

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

آرشیو اخبار

می‌توان گفت که بهترین گزینه برای کسانی که بیزینس کوچک دارند و نمی‌خواهند هزینه گزاف برای خدمات طراحی سایت بپردازند. طراحی سایت با استفاده از وردپرس است.

در صورت سفارش خدمات طراحی سایت اختصاصی، با استخدام برنامه نویس اینجا را بررسی کنید و با کمک زبان‌های برنامه نویسی، سایت شما از صفر تا صد طراحی می‌شود.

طراحی سایت با وردپرس یا با کمک قالب‌های آماده انجام می‌شود یا اینکه متخصصان وردپرس اقدام به طراحی قالب اختصاصی می‌نمایند.

برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.

Report this wiki page